info@takpanel.net
تماس با ما

09120468864

تک پانل | نمایندگی کبیر پانل
خانه » ساندویچ پانل دکوراتیو

ساندویچ پانل دکوراتیو

آشنایی با ساندویچ پانل دکوراتیو

فهرست مطالب

ساندویچ پانل دکوراتیو یکی دیگر از انواع ساندویچ پانل است که در ساخت و نمای ساختمان استفاده می شود. این نوع پنل از نظر طرح و شکل دارای تنوع زیادی می باشد. به همین دلیل در ساخت خانه ها، سقف ها، دیوارها و نمای بیرونی سازه استفاده می شود. امروزه استفاده از انواع پنل ها به دلیل ویژگی های فراوانی که دارند بسیار رایج شده است. و به دلیل ایمنی و کیفیت بالا جایگزین بسیار مناسبی برای مصالح ساختمانی می باشند. نوع تزئینی آن یکی از پرکاربردترین انواع آن است. که در این مقاله می خواهیم به معرفی مزایای آن، نحوه نصب و قیمت آن بپردازیم. برای آشنایی بیشتر با خرید انواع پنل دکوراتیو با تک پانل همراه باشید.

 

ساندویچ پانل دکوراتیو چیست؟

 

ساندویچ پانل دکوراتیو چیست؟

 

پانل دکوراتیو یکی دیگر از انواع ساندویچ پانل دیواری و گاه ساندویچ پانل سقفی است. که آماده تهیه هستند و در حین ساخت نیازی به مواد یا ترکیبات دیگر ندارند. پانل دکوراتیو مانند سایر پانل ها از سه لایه تشکیل شده است. تنها تفاوت آن با سایر پانل ها ضخامت کمتر آن است. در عوض، نسبت به سایر محصولات انعطاف پذیرتر است. اما در کیفیت آن تاثیری ندارد و ماندگاری کار نیز افزایش یافته است. همچنین از عایق فوم پلی اورتان برای افزایش مقاومت در ساخت پانل دکوراتیو استفاده شده است.

 

ایمنی، کیفیت و زیبایی با پانل دکوراتیو

همانطور که میدانید انواع ساندویچ پانل ها از جمله ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی از دو ورق و یک لایه عایق ساخته می شوند. این سازه ها ویژگی های زیادی دارند که باعث برتری قابل توجهی نسبت به مصالح سنتی شده است. عایق بودن این سازه در کنار وزن کم و زیبایی از مهم ترین ویژگی های آن است. که قابل استفاده در قسمت های مختلف از جمله خانه سازی، سوله، کارخانه و … می باشد که علاوه بر زیبایی از ایمنی بالایی نیز برخوردار بود. در ادامه به مهم ترین ویژگی های پانل دکوراتیو اشاره می کنیم.

مطالب پیشنهادی  خرید ساندویچ پانل ذوزنقه

 

جهت مشاوره و خرید همین حالا تماس بگیرید

 

ویژگی های پانل دکوراتیو

 

ساندویچ پانل دکوراتیو دیواری

 

ساندویچ پانل های دکوراتیو از مزایایی بسیار بالا و چشمگیری برخوردار می باشد، که در ادامه به برخی از مزایایی این محصول بی نظر اشاره خواهیم کرد.

  • به دلیل ترکیب نشدن با مواد دیگر وزن بسیار کمی دارد. وزن کم مزیتی از جمله ضد زلزله بودن برای آن ایجاد کرده است.
  • در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی مانند آجر، گچ و … هزینه بسیار کمتری دارد که به این نوع سازه ساختار مصالح و سازه مدرن می گویند.
  • استفاده از پانل های دکوراتیو در سایر پانل ها مانند دیواری و سقفی از مهمترین ویژگی های آن می باشد.
  • پانل دکوراتیو نسبت به سایر پانل ها از ماندگاری بالایی برخوردار است و به دلیل مزایای متعددی که دارد باعث شده اکثر مهندسین از آن در ساخت سازه ها استفاده کنند.
  • مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، گرما و پوسیدگی دارد. با گذشت زمان، این ویژگی می تواند به یکی از مهم ترین مزایای آن تبدیل شود.
  • از دیگر ویژگی های این محصول می توان به سهولت در حمل و نقل اشاره کرد. که در هر شرایطی به راحتی باز و جابه جا می شود. سپس توسط کارشناسان آن را در محل مورد نظر نصب می شود.
  • این پنل دارای تنوع طراحی و رنگ بسیار زیادی است. تا بتوانید به راحتی رنگ و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ساخت آن از رنگ های درجه یک کوره ای استفاده شده است. تا زیبایی و جلوه آن حفظ شود.
مطالب پیشنهادی  بهترین برند های ساندویچ پانل

نحوه نصب انواع پانل دکوراتیو

قبل از نصب پنل باید زیرساخت های مورد نیاز انجام شود سپس مراحل نصب انجام شود. برای این منظور به زیرساخت های فلزی نیاز داریم. این زیرساخت فلزی از یک شبکه فلزی تشکیل شده است که به سازه اصلی ساختمان متصل است. هنگامی که ساخت سازه به صورت افقی انجام می شود، زیرسازی عمودی با کمک پروفیل انجام می شود. استفاده از ابزار و قطعاتی مانند پیچ، غلتک و فلاشینگ برای استحکام سازه در هنگام نصب مفید است. حتی می توانیم در حین نصب از دیوار کمک بگیریم و پنل را روی آن پیچ کنیم. همچنین در هنگام نصب از پروفیل های آلومینیومی استفاده می کنند. استفاده از این نوع پروفیل بیشتر در مکان هایی است که پنجره ها و درب هایی برای ورود و خروج وجود دارد.

قیمت و خرید انواع ساندویچ پانل 

 

قیمت و خرید انواع ساندویچ پانل 

 

همانطور که اشاره کردیم امروزه پانل ها سازه های بسیار پرکاربرد و مهمی در صنعت ساختمان هستند. این سازه های پیش ساخته علاوه بر کیفیت بالا به دلیل ویژگی های فراوان از ظاهر بسیار خوبی نیز برخوردار هستند.

مجموعه تک پانل تولید کننده انواع پنل های دیواری و سقفی با بهترین کیفیت در سطح ایران می باشد. استفاده از دستگاه های مدرن و باکیفیت و همچنین متخصصین در این زمینه باعث شده تا کیفیت نهایی محصولات بسیار بالا باشد. همچنین مطابقت محصولات با استانداردهای روز دنیا باعث شده تا خریداران با حداکثر رضایت از ایمنی و کیفیت آن مطمئن شوند. برای خرید ساندویچ پانل ارزان های تزئینی، سقفی و دیواری و سایر محصولات می توانید با این مجموعه تماس بگیرید. تا با کسب اطلاعات تکمیلی خریدی با کیفیت و مقرون به صرفه داشته باشید.

مطالب پیشنهادی  بهترین ساندویچ پانل در ایران

ارتباط با ما

جهت اطلاع از قیمت به روز ساندویچ پانل دکوراتیو می توانید با کارشناس فروش تک پانل ارتباط برقرار کنید تا اطلاعات دقیق را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهند.

09120468864

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

به این مطلب امتیاز دهید

جدیدترین مقالات

جستجو در مقالات