info@takpanel.net
تماس با ما

09120468864

تک پانل | نمایندگی کبیر پانل
خانه » خرید ساندویچ پانل ذوزنقه

خرید ساندویچ پانل ذوزنقه

ساندویچ پانل ذوزنقه ای

فهرست مطالب

ساندویچ پانل ذوزنقه ، پانل های سقفی ساندویچی به شکل ذوزنقه ای طراحی و تولید می شوند. استفاده از طرح ذوزنقه ای در ساندویچ پانل سقفی برای آب بندی در برابر باران و برف برای جلوگیری از ورود آب به عنوان عایق قوی می باشد. تعداد خطوط ذوزنقه ای در ساندویچ پانل ها متغیر می باشد. هرچه این عدد بیشتر باشد، مقاومت ساندویچ پانل روی سقف در برابر بارهای فشاری بالاتر می باشد. در ادامه با وب سایت  تک پانل همراه ما باشید تا بیشتر با این نوع ساندویچ پانل و مزایای آن  آشنا شوید.

ساندویچ پانل ذوزنقه ای

ساندویچ پانل سقفی ذوزنقه ای از دو لایه محافظ بیرونی ورق گالوانیزه و عایق داخلی از فوم پلی استایرن ساخته شده است که با چسب مخصوص به هم متصل می شوند.
ورق های روی مورد استفاده برای تولید ساندویچ پانل از پیش رنگ آمیزی شده به ضخامت 0.5 میلی متر می باشد.
امکان تولید ساندویچ پانل با حداقل ضخامت عایق 4 سانتی متر وجود دارد و ضخامت عایق به درخواست مشتری قابل افزایش می باشد. می توان آن را در طول نامحدود تولید کرد.
ساندویچ پانل ها در رنگ های متنوع و در رنگ های متنوع موجود می باشند.

ورق فرم‌دار ذوزنقه‌ای

به دلیل کیفیت و ویژگی‌های برتر ساندویچ پانل، استفاده از آن روزانه در حال افزایش است. ساندویچ پانل‌ها از ورق و فوم تشکیل می‌شوند که یکی از ورق‌های ساندویچ پانل، ورق ذوزنقه‌ای می‌باشد. جنس ورق ذوزنقه‌ای معمولاً از جنس گالوانیزه و آلوزینک می‌باشد. کاربرد این نوع ورق در پوشش سقف بوده و بیشتر در سقف‌های شیروانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین از این محصول در پوشش سقف‌های شیبدار، سوله‌ها، ویلاها و همچنین سر در منازل و حصار دور ساختمان کاربرد دارد.

مطالب پیشنهادی  آشنایی با نحوه اجرای ساندویچ پانل دیواری

یکی از انواع ورق فرم‌دار ذوزنقه‌ای، ورق موج دار می‌باشد که مزایای بسیاری دارد. از جمله مزایای ورق ذوزنقه‌ای موج دار می‌توان به نصب سریع و آسان ساندویچ پانل، زیبایی آن، وزن سبک، استحکام بالا، مقاومت آن در برابر رطوبت و قیمت مناسب اشاره کرد.

 

مزایای ساندویچ پانل ذوزنقه ای

  • مقاوم در برابر رطوبت می باشد.
  • دارای عایق  های حرارتی و  برودتی و صدا است
  • مقاوم در برابر خوردگی و مواد شیمیایی است
  • مقاوم در برابر زلزله  می باشد
  • دارای تنوع رنگ و زیبایی خاص
  • مقاومت در برابر آتش سوزی
  • نصب آسان و راحت بر روی ساندویچ پانل های دیواری، سقفی و زمینی
  • دوستدا محیط زیست و قابلیت تجزیه سریع در طبیعت
  • دارای وزن بسیار سبک و امکان جابه جایی آسان و راحت
  • از اتلاف گرما و سرما جلوگیری میکند
  • قیمت فروش آن در تک پنل ارزان و مقرون به صرفه می باشد

مزایای ساندویچ پانل ذوزنقه ای

 

خرید ورق ذوزنقه ای

روش های مختلفی برای خرید ورق ذوزنقه ای وجود دارد که هر کدام مزایا و معایبی دارند. یکی از راه های خرید را می توان مراجعه به مراکز فروش ورق ذوزنقه ای دانست که می توانید با مراجعه به این مراکز و مشاهده انواع ورق های ذوزنقه ای خرید از این مراکز زمان بر است و رفته رفته جای خود را به فروشگاه های اینترنتی می دهد. شما می توانید مشخصات کالای مورد نیاز خود را در این وب سایت ما مشاهده کنید و جهت خرید این ورق پانل را سفارش دهید. توجه داشته باشید پس از خرید محصول خریداری شده به هر نقطه از کشور قابل ارسال می باشد و در مدت زمان کوتاهی می توانید برگه خریداری شده را در محل درج شده دریافت نمایید.

مطالب پیشنهادی  نکات مهم ساخت سوله با ساندویچ پانل

مطلب پیشنهادی ما:ساندویچ پانل دیواری.

 ساندویچ پانل ذوزنقه ای چه کاربردهای دارد؟

  • پوشش سقف و دیوار سوله های مختلف
  • تولید انواع کانکس و اتاقک
  • پوشش سقف های شیروانی
  • قابلیت ایجاد انبار
  • پوشش سطوح خارجی استخر
  • ساخت خانه های پیش ساخته و سبک در مناطق مختلف
  • پوشش سقف ساختمان های جدید و مغازه ها و آلاچیق ها در پارک ها و ویلاها و باغ ها
  • قابلیت ایجاد پارکینگ

 

انواع ورق ساندویچ پانل ذوزنقه ای

این ورق ها به صورت ورق دو طرفه و یک طرفه، ساندویچ پانل لمینت، ساندویچ پانل آلومینیومی، ساندویچ پانل سقفی سرامیکی با توجه به سلیقه مشتری، نقشه پروژه و نوع متراژ پروژه انتخاب می شوند. نوع و مواد کاغذ مورد استفاده در ساخت و تولید ساندویچ پانل از جمله عواملی است که در استحکام و طول عمر این محصول موثر است.
علاوه بر این، هزینه ساندویچ پانل نیز به این موضوع بستگی دارد. ورق آلومینیوم مقاومت خوبی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد. نوع دیگر ورق ساندویچ پانل، ورق آلوزینک (Aluzinc) است که از ترکیب فولاد و روی و تشکیل ورق آلوزینک ساخته می شود. مقاومت در برابر زنگ و خوردگی ورق آلومینیوم بسیار بیشتر از ورق آلومینیوم می باشد.

 

 پانل ذوزنقه ای

 

شرکت تک پانل برای تولید ساندویچ پانل دیواری و سقفی از ورق های ساندویچ پانل مختلفی استفاده می کند. پرکاربردترین نوع ورق فلزی گالوانیزه است. این ورق علاوه بر مزایای ورق آلوزینک و آلومینیوم دارای رنگ های متفاوت و زیبایی می باشد. ورق گالوانیزه مقاومت بالایی دارد، بنابراین حتی پس از خراشیدگی سطح، همچنان از فلز در برابر زنگ زدگی محافظت می کند.
نوع سقف ساندویچی بسته به نوع فوم عایق مورد استفاده در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. مواد عایق فوم پلی اورتان، عایق پلی استایرن، عایق پشم سنگ و پشم شیشه به عنوان قسمت میانی ساندویچ پانل ها استفاده می شود.

مطالب پیشنهادی  ساخت سوله با ساندویچ پانل

 

هزینه اجرای سقف شیروانی با ورق ذوزنقه

هزینه اجرای طرح های مختلف بسته به سبک انتخابی و متریال مورد استفاده متفاوت است. در نتیجه، قیمت سقف شیروانی را می توان متاثر از پیچیدگی مواد، طراحی و سبک در نظر گرفت. برای اجرای هر چه بهتر پروژه مورد نظر، حتما بهترین مصالح ساختمانی، سبک و طراحی را انتخاب کنید که کیفیت بالایی داشته باشد، با کارشناسان متخصص تک پانل مشورت کنید تا در کوتاه مدت نیاز به بازسازی مداوم نداشته باشید. علاوه بر مصالح، از کیفیت و مقاومت ساختمان، طرح انتخابی اطمینان حاصل کنید که به مرور زمان و در برابر باران یا نور مستقیم خورشید آسیب جدی وارد نمی کند.

قیمت ساندویچ پانل ذوزنقه

توجه داشته باشید که هنگام خرید ساندویچ پانل، هزینه ساندویچ پانل یکی از عواملی است که بر قیمت ساندویچ پانل تاثیر می گذارد. قیمت پانل به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل فوم استفاده شده در پانل، نوع ورق ساندویچ پانل سقف و دیوار، ضخامت ساندویچ پانل و متر مربع واحد اندازه گیری و قیمت گذاری می باشد.

جهت خرید و سفارش ساندویچ پانل با بهترین قیمت می توانید با کارشناسان فروش تک پانل در ارتباط باشید و حتما قبل از خرید جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.

 

راه ارتباطی با ما

09120468864

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

به این مطلب امتیاز دهید

جدیدترین مقالات

جستجو در مقالات