info@takpanel.net
تماس با ما

09120468864

تک پانل | نمایندگی کبیر پانل
خانه » بهترین برند های ساندویچ پانل

بهترین برند های ساندویچ پانل

برندهای برتر ساندویچ پانل

فهرست مطالب

 در این مقاله سعی داریم در مورد برند های ساندویچ پانل صحبت کنیم. همانطور که می دانید ساندویچ پانل در صنعت ساختمان سازی از مواد و متریال متفاوتی استفاده می شود. ساندویچ پانل به عنوان پوشش دیواری و سقفی مناسب ترین جایگزین برای سازه ها و متریال ها می باشد. امروزه به دلیل پیشرفت جهان علم و فناوری، استفاده از این سازه های آماده افزایش پیدا کرده و با توجه به این موضوع تعداد تولید کنندگان با برند های مختلف در بازار به چشم می خورد.

 

معرفی بهترین برند های ساندویچ پانل در ایران

از برترین تولید کنندگان ساندویچ پانل می توان به شرکت تک پانل اشاره کرد. این شرکت با نرم افزارهای محاسباتی و تحلیلی اقدام به تولید بهترین طرح های سازه با ساندویچ پانل کرده است. این شرکت علاوه بر خط تولید بهترین ساندویچ پانل از آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره می گیرد و  مدرن ترین سازه ها را تحویل مشتری می دهد.

تمامی محصولات پیش ساخته سازه در این شرکت نیاز به تعمیر و نگهداری ندارد، و از مقاومت و استحکام بسیار بالایی در برابر هر نوع آب و هوای برخوردار می باشند. تک پانل با دارا بودن کادر فنی و متخصص با هدف کیفیت برتر توانسته گام های موفق و موثری در جهت صنعت ساختمان های پیش ساخته، بر دارد.

 ساندویچ پانل

گروه صنعتی ماموت

همان طور که می دانید ماموت بهترین تولید کننده ساندویچ پانل و ساندویچ پانل دیواری یکی از جدیدترین تکنولوژی کارخانه ساخت انواع کانکس و پیش سازه های آماده در کشور می باشد. این برند شناخته شده در صنعت بین المللی به عنوان یکی از تخصصی ترین تولید کننده انواع تریلر، کاربرد های تجاری و ساندویچ پانل، خانه های پیش ساخته و کانکس در حال فعالیت می باشد.

مطالب پیشنهادی  قیمت فلاشینگ نما

کارخانه ماموت با سابقه درخشان و مدت دار خود در پروژه های عمرانی و صنعت کشور در جهت خودکفایی در صنعت و صنایع، رشد اقتصادی و مصالح ملی بی نقص ظاهر شده است.

میهن پانل

میهن پانل با در اختیار داشتن طراحان و مهندسان متخصص و با تجربه در زمینه تولید انواع ساندویچ پانل سقفی، دیواری، سرد خانه ای، و انواع فوم فعالیت می کند. هدف این مجموعه طراحی و اجرای سازه های صنعتی خاص و زیبا به همراه انتخاب بهترین مصالح و با هزینه مناسب می باشد.

 

معرفی برند های ساندویچ پانل

پانل مهدی

اولین تولید کننده ساندویچ پانل با فوم های عایق پلی استایرن و xps در ایران گروه صنعتی پانل مهدی می باشد. باید گفت که این گروه بیش از نیم قرن است که در زمینه تولید انواع ساندویچ پنل های پیش ساخته و عرضه محصولاتی چون عرشه فولادی، پلی کربنات و ساندویچ پانل های ضد حریق، در صنعت ساختمانی فعالیت می کند. همچنین یکی دیگر از محصولات تولیدی این گروه انواع ورق های گالوانیزه پیش رنگ در طرح های متنوع می باشد.

 

ایلیا پانل

مجموعه ایلیا پانل با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا از اوایل دهه 80 به عنوان تولید کننده ی معتبر ساندویچ پانل شناخته شده است. این شرکت نیز همانند سایر شرکت های معتبر پانل از دو مجموعه نصب و اجرای ساندویچ پنل و تولید پانل ساندویچی تشکیل شده است. از فعالیت های این شرکت می توان به مدل های رنگی گالوانیزه، آلومینیوم، انواع ساندویچ پانل با عایق xps و پشم سنگ و پلی استایرن و غیره اشاره کرد.

مطالب پیشنهادی  ساخت سوله با ساندویچ پانل

 

تولید کننده برتر ساندویچ پانل

ترک پانل

این شرکت به عنوان نماینده ی رسمی  و انحصاری شرکت ترک پانل ترکیه ای در ایران مشغول به فعالیت می باشد. این شرکت وارد کننده انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری با ورق آلوزینک و فوم پلی یورتان از ترکیه به ایران می باشد. فعالیت های این شرکت عبارتنداز: ساخت سوله،  انواع سردخانه، ویلای پیش ساخته، ساخت انواع کانکس و کانتینر می باشد. عمده فعالیت این شرکت در زمینه نصب ساندویچ پانل و ساخت سوله می باشد که با کیفیت بالایی تولید و اجرا می شود.

 

کاربردهای ساندویچ پانل

  • استفاده در دیوار اتاق عمل
  • دیوار سوله و انبار
  •  سردخانه
  •  کانکس ها و کانتینرها
  • پوشش سقف و دیوار ساختمان های مسکونی
  • پوشش سقف و دیوار آزمایشگاه ها و اتاق های عمل

مزایای ساندویچ پانل

مزایای ساندویچ پانل

  • عایق حرارت، صدا و رطوبت
  • دارای قابلیت شستشو
  • مقاوم در برابر زلزله و رانش زمین و طوفان
  • دارای هزینه بسیار پایین و جابجایی آنها کاملا آسان
  • دارای تنوع رنگی بسیار بالا
  • وزن سازه آن بسیار کم
  • قابلیت بازیافت مجدد آن
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی و حشرات موذی
  • نصب و اجرای ساندویچ پانل ها بسیار راحت
  • صرفه جویی در هزینه های سرمایشی و گرمایشی
  • صرفه جویی در هزینه های اسکلت بندی و پی سازی ساختمان

خرید ساندویچ پانل

برای خرید ساندویچ پانل ابتدا باید کارایی پروژه خود را در نظر بگیرید، سپس با توجه به متراژ سازه خود، اقدام به خرید ساندویچ پانل نمایید. سایت تک پنل با چندین سال سابقه در ساخت و اجرای پروژه های سنگین، می‌تواند شما را در امر انتخاب و خرید ساندویچ پانل های مناسب برای سازه شما، راهنمایی نماید. از این رو شما می‌توانید با برقراری تماس با کارشناسان ما راهنمایی های لازم در جهت انتخاب نوع ساندویچ پانل (دیوار و یا سقفی) در یافت نمایید.

مطالب پیشنهادی  جدیدترین قیمت ساندویچ پانل

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

به این مطلب امتیاز دهید

جدیدترین مقالات

جستجو در مقالات