info@takpanel.net
تماس با ما

09120468864

تک پانل | نمایندگی کبیر پانل
خانه » جدیدترین قیمت ساندویچ پانل

جدیدترین قیمت ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانل

فهرست مطالب

 دانستن لیست قیمت ساندویچ پانل هنگام تصمیم گیری برای خرید آن بسیار مهم است. قبل از تصمیم گیری برای خرید مواد برای یک پروژه، اولین قدم برآورد هزینه ها است. اما دانستن عوامل موثر بر کیفیت و قیمت ساندویچ پانل به همان اندازه مهم می باشد. عوامل زیادی می توانند قیمت ساندویچ پانل را تعیین کنند. اما اگر می خواهید ارزان ترین ساندویچ پانل را تهیه کنید، باید بدانید که این پانل ها از چه متریالی ساخته شده اند. متریال کف مهم ترین عامل در تعیین قیمت تمام شده تخته می باشد.  در ادامه به معرفی عوامل موثر بر قیمت ساندویچ پانل خواهیم پرداخت.

5 عوامل موثر بر لیست قیمت ساندویچ پانل

هنگام ساخت سازه ها عواملی مانند مصالح به کار رفته یا کیفیت این مصالح بر قیمت سازه تاثیر می گذارد. ساندویچ پانل ها نیز به دلیل استفاده در طرح های مختلف از رنج قیمتی بالایی برخوردار هستند. لیست قیمت ساندویچ پانل به طور مستقیم تحت تأثیر عوامل مختلف و به طور غیر مستقیم تحت تأثیر عوامل دیگر می باشد. در ادامه با وب سایت تک پانل همراه باشید.

نوع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل در انواع مختلفی برای استفاده در مکان های مختلف تولید می شود. ساندویچ پانل دیواری، ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل سردخانه ای و غیره. انواع مختلفی دارند و کاربردهای متفاوتی دارند.  ساندویچ پانل ها در هر سازه ای بسته به کاربری سازه مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع لایه بیرونی و عایق متوسط ​​برای هر نوع متفاوت است. این امر بر قیمت تمام شده محصول تاثیر بسزایی دارد. لازم به ذکر است که ساندویچ پانل دیواری در ضخامت های مختلف به صورت مخفی، شیاردار و صاف تولید می شود.

برای اطلاع بیشتر از لیست قیمت ساندویچ پانل و یا خرید ساندویچ پانل با ما 09120468864 ? تماس بگیرید.

ساندویچ پانل

ضخامت فوم در ساندویچ پانل

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت ساندویچ پانل تاثیر مستقیم دارد، ضخامت فوم اتصال این محصول می باشد. این ضخامت نیز به دلیل عواملی مانند شرایط محیطی و نوع سازه تغییر می کند. به عنوان مثال ضخامت فوم در مناطق گرم کمتر و در مناطق سرد بیشتر است. این ضخامت در مناطق گرمسیری حدود 4 سانتی متر است. اما در مناطق مرطوب می تواند تا 15 سانتی متر افزایش یابد. ضخامت ساندویچ تاثیر زیادی در هدر نشدن انرژی در این مناطق دارد.

مطالب پیشنهادی  نکات قابل توجه در خرید ساندویچ پانل

نوع برند تولید کننده

یکی از عواملی که باعث می شود ساندویچ پانل ها قیمت های متفاوتی در بازار داشته باشند، تولید آن ها توسط تولیدکنندگان مختلف است. هر یک از این تولید کنندگان محصولات خود را با مواد با کیفیت متفاوت تولید می کنند. قیمت ساندویچ پانل بسته به برند و شهرت سازنده در بازار بسیار متفاوت می باشد.

برای اطلاع بیشتر از قیمت ساندویچ پانل و یا خرید ساندویچ پانل با ما 09120468864 ? تماس بگیرید.

بهترین ساندویچ پانل

نوع فوم میانی ساندویچ پانل

فوم میانی با سازه های ساخته شده از ساندویچ پانل متفاوت می باشد. این فوم در سه نوع مختلف تولید می شود و با توجه به شرایط محیطی، نوع منطقه و نوع ساختار در ساندویچ پانل ها استفاده می شود. به عنوان مثال ساندویچ پانل های استاندارد در ساخت خود از فوم پلی استایرن و برخی از ساندویچ پانل ها از فوم پلی اورتان در تولید خود استفاده می کنند.

این فوم در حین تولید بسته به هزینه صاحب ساندویچ پانل در مناطق مختلف استفاده می شود. از انواع فوم های مورد استفاده در ساندویچ پانل ها می توان به فوم پلی استایرن، فوم پلی اورتان و پشم سنگ اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی:ساندویچ پانل ها را بشناسید و به کار ببرید

آخرین چیزی که روی قیمت ساندویچ پانل تاثیر می گذارد، قیمت ارز و دلار و نوسانات مداوم آنهاست که مستقیما بر قیمت هر محصولی تاثیر خواهد گذاشت.

برای اطلاع بیشتر از قیمت ساندویچ پانل و یا خرید ساندویچ پانل با ما 09120468864 ? تماس بگیرید.

مطالب پیشنهادی  خرید ساندویچ پانل ذوزنقه

خرید ساندویچ پانل

راهنمای خرید ساندویچ پانل

ساندویچ پانل به صورت ساندویچ پانل سقفی، دیواری و سردخانه ای تولید و در بازار به فروش می رسد. اولین نکته ای که می توانید قبل از خرید ساندویچ پانل به آن توجه کنید نام تجاری سازنده این محصول می باشد. در حال حاضر کارخانه های زیادی در کشور در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند که یکی از مهمترین آنها شرکت تک پانل می باشد.
شما می توانید اطلاعات لازم در مورد برند را به دست آورید و با توجه به نیاز خود بهترین برند را انتخاب کنید.
یک ساندویچ پانل باید ضخامت مناسبی داشته باشد تا استحکام کافی داشته باشد. این ضخامت را باید از سازنده یا نماینده فروش بخواهید و اقدام به خرید صفحه ساندویچ کنید.
یکی دیگر از ویژگی های مهم این محصول پوشش دهی آن می باشد. اگر ساندویچ پانل پوشش مناسبی نداشته باشد به راحتی آسیب می بیند.
همانطور که گفته شد، ورق های آلوزینک بهترین نوع ورق های مصرفی برای ساخت ساندویچ پانل می باشند.  لذا در هنگام خرید به نوع پوشش این محصول توجه نمایید.
پارامتر دیگری که استحکام کافی ساندویچ پانل را تعیین می کند، میزان چسبندگی عایق به تخته ها می باشد.
 در صورت عدم مناسب بودن این چسبندگی، تخته ها از عایق جدا شده و باعث آسیب می شوند.
بنابراین قبل از خرید این محصول باید از انطباق ورق ها با عایق اطمینان حاصل کرد.
مقاومت عایق میانی در برابر آتش عامل دیگری است که در هنگام خرید باید در نظر گرفته شود. می توانید پس از تحویل محصول لایه میانی را تست کنید و متوجه شوید که آیا ضد اشتعال است یا خیر.
تراکم یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب این محصول می باشد. زیرا بر وزن ساندویچ پانل ها تأثیر می گذارد. وزن و استحکام سازه تاثیر بسزایی دارد. بنابراین در هنگام خرید به تراکم آن توجه شود.
در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر در مورد خرید این محصول، می توانید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی :نمایندگی فروش ساندویچ پانل سقفی در اصفهان

مطالب پیشنهادی  خرید فوم XPS

مزایای خاص ساندویچ پانل

صنعت ساخت و ساز در حال پیشرفت است و از فناوری های جدید مانند ساندویچ پانل برای کمک به بهبود عملکرد و کارایی ساختمان ها استفاده می کند. مزایای ویژه ساندویچ پانل عبارتند از:

عایق حرارت و صوت: ساندویچ پانل دارای لایه های عایق حرارت و صوت است که قابلیت کاهش تبادل حرارت و صدا بین داخل و خارج ساختمان را دارد. این ویژگی ها باعث کاهش مصرف انرژی برای سرمایش و گرمایش و همچنین آرامش بیشتر محیط زندگی می شود.

سرعت اجرا: نصب ساندویچ پانل سریعتر از روش های ساخت سنتی است. این پانل ها به طور کامل در کارخانه تولید و سپس به محل ساخت منتقل می شوند که باعث کاهش زمان و هزینه های ساخت می شود.

سبکی و مقاومت: ساندویچ پانل ها دارای خواص سبکی و استحکام بالایی هستند. این ویژگی ها باعث می شود ساختمان هایی با وزن کمتر و استحکام بیشتر ایجاد شوند. همچنین این پانل ها در برابر زلزله و بادهای شدید مقاوم هستند که باعث افزایش امنیت ساختمان می شود.

همانطور که در بالا ذکر شد ساندویچ پانل ها از نظر طرح و رنگ بسیار متنوع است و می توانید محصول مورد نیاز خود را از سایت تک پانل خریداری کنید. برای این منظور برای اطلاع بیشتر از لیست قیمت ساندویچ پانل و یا خرید ساندویچ پانل با ما تماس بگیرید تا مشاوران متخصص ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.
ارتباط با ما 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

به این مطلب امتیاز دهید

جدیدترین مقالات

جستجو در مقالات