info@takpanel.net
تماس با ما

09120468864

تک پانل | نمایندگی کبیر پانل
خانه » قیمت ساندویچ پانل ارزان

قیمت ساندویچ پانل ارزان

قیمت ساندویچ پانل ارزان

فهرست مطالب

به هنگام ساخت و ساز خانه، آپارتمان، سوله و … معمولاً از مصالحی مانند گچ و سیمان استفاده می‌شود؛ ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی، نوعی از مصالح جدید ساخت و ساز به نام ساندویچ پانل به بازار عرضه شده است. ساندویچ پانل از مزایای زیادی برخوردار می‌باشد و به همین دلیل است که از محبوبیت بسیار زیادی برخورد می‌باشد. به دلیل محبوبیت بالای ساندویچ پانل، بسیاری از شرکت‌ها، اقدام به ساخت ساندویچ پانل کرده‌اند و به همین دلیل، قیمت ساندویچ پانل رو به افزایش می‌باشد. در ادامه مقاله با تک پانل همراه شوید تا شما را با قیمت ساندویچ پانل ارزان آشنا سازیم.

 

ساندویچ پانل چیست؟

 

ساندویچ پانل چیست؟

 

ساندویچ پانل نوعی جدیدی از مصالح ساخت و ساز می‌باشد که جایگزین سیمان و آجر شده است. این محصول از چندین لایه متصل به هم تشکیل شده است؛ و هر یک از لایه‌های این محصول، خاصیت‌های مکانیکی و فیزیکی مخصوص به خود را دارند که هر یک در محیط‌های خاص خود، به کار برده می‌شوند. لایه‌های خارجی این محصول از دو ورق فلزی که از جنس آلومینیوم، آلوزینک و گالوانیزه می‌باشند، تشکیل شده است؛ ولی از طرفی دیگر، لایه درونی یا وسطی آن، از نوعی فوم تزریقی ساخته شده است که این فوم معمولاً از جنس عایق پلی استایرن، عایق فوم XPS، عایق پشم سنگ، پشم شیشه و یا پلی اورتان می‌باشد.

همانطور که پیش‌تر هم گفتیم، ساندویچ پانل از مزایای بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل است که امروزه بسیاری از افراد، به دنبال خرید این محصول می‌باشند و می‌خواهند که قیمت ساندویچ پانل ارزان ولی باکیفیت را بشناسند تا بتوانند بهترین خرید را داشته باشند.

 

کاربرد ساندویچ پانل

همانطور که گفته شد ساندویچ پانل ها از دو قسمت اصلی بالا و هسته مرکزی تشکیل شده اند. جنس هسته و متریال رویه ساندویچ پانل و نحوه اتصال هسته به قسمت های بالایی انواع مختلفی دارد. سازه های ساندویچی مرکب بخشی از سازه های ساندویچی هستند. در این سازه ها می توان رویه را از فلزات مختلف یا مواد کامپوزیتی مانند فیبر کربن، شیشه یا آرامید ساخت. هسته همچنین می تواند از مواد مختلفی مانند فوم، لانه زنبوری آلومینیومی یا سایر مواد پلیمری ساخته شود.
مواد مورد استفاده به عنوان هسته معمولاً چگالی بسیار کمی دارند. از جمله مهمترین دسته های این ماده می توان به فوم های پلیمری و لانه زنبوری اشاره کرد. هسته لانه زنبوری آلومینیومی ساختاری بسیار سبک و مستحکم است. خواص مکانیکی این سازه به ضخامت ورق آلومینیوم و هندسه سلول واحد اصلی مربوط می شود.
اگرچه این سازه ها دارای خواص مکانیکی خوب و هزینه کم هستند، اما به دلیل مشکلات خوردگی در آب شور، احتیاط هایی در استفاده از این سازه ها در محیط های زیر آب وجود دارد. از طرف دیگر، ورق آلومینیوم نباید در تماس مستقیم با پوسته کربنی باشد که ممکن است باعث خوردگی شود. از آنجایی که چنین سازه هایی حافظه مکانیکی ندارند، ضربه به هسته لانه زنبوری باعث تغییر دائمی شکل هسته و بازگشت پوسته به موقعیت اولیه می شود.

مطالب پیشنهادی  خرید ساندویچ پانل ارزان

 

جهت مشاوره و خرید همین حالا تماس بگیرید

 

مزایایی ساندویچ پانل

 

ساندویچ پانل سقفی

 

در این مقاله به بررسی مزایای ساندویچ پانل در صنعت ساختمان می پردازیم.

  • اولین مزیت: عایق حرارتی و صوتی یکی از مزایای بارز ساندویچ پانل عایق حرارتی و صوتی بودن آنهاست. این پانل ها با ترکیب لایه عایق در وسط دو لایه فلزی توانایی حفظ دمای داخلی ساختمان را دارند. این ویژگی می تواند منجر به کاهش مصرف انرژی برای گرمایش و سرمایش ساختمان شود. همچنین، ساندویچ پانل ها صداها را عایق می کنند و می توانند به بهبود کیفیت صدای داخل ساختمان کمک کنند.
  • مزیت دوم: سرعت نصب ساندویچ پانل بسیار سریعتر از ساخت و نصب مصالح سنتی است. این پنل ها آماده هستند و فقط باید در محل نصب وصل شوند. این عملیات سریعتر از ساخت سازه های بتنی یا فولادی است و می تواند زمان و هزینه های مرتبط با پروژه را کاهش دهد.
  • مزیت سوم: ساندویچ پانل های سبک وزن و استحکام در مقایسه با مصالح ساختمانی سنتی سبک تر هستند، اما در عین حال استحکام بالایی دارند. این ویژگی می تواند بارگذاری و فشار را تحمل کند و به ایجاد سازه های پایدار و مقاوم در برابر زلزله کمک کند. همچنین وزن کمتر ساندویچ پانل منجر به حمل و نقل راحت تر و نیاز کمتر به تجهیزات سنگین می شود.
  • مزیت چهارم: دوام و حداقل نیاز به نگهداری ساندویچ پانل دوام بالایی دارد و نیاز به نگهداری کمتری دارد. این ویژگی می تواند هزینه های نگهداری را کاهش دهد و ساختمان را می توان برای مدت زمان طولانی تری استفاده کرد.
مطالب پیشنهادی  ساندویچ پانل دکوراتیو

 

انواع ساندویچ پانل

همانطور که پیش‌تر هم خواندید، ساندویچ پانل از مزایای زیادی برخوردار می‌باشد. ساندویچ پانل جهت استفاده در مناطق مختلف، در نوع‌های متفاوتی تولید می‌شود؛ در صورتی که قصد فهمیدن قیمت ساندویچ پانل ارزان را دارید، باید انواع ساندویچ پانل را بشناسید. به طور کلی، ساندویچ پانل‌ها در دو نوع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری تولید و به بازار عرضه می‌شوند. مشخصات این دو نوع ساندویچ پانل به شرح زیر می‌باشد:

  • ساندویچ پانل سقفی: یکی از انواع ساندویچ پانل، ساندویچ پانل سقفی می‌باشد؛ همانطور که از اسم این محصول پیداست، جهت ساخت سقف سازه‌ها، به کار گرفته می‌شود. این نوع ساندویچ پانل با ساختارهای دو طرف ورق، یکرو ورق (نایلونی، فویلی و کاغذی) تولید می‌شوند و به دلیل شکل اورلب و گام‌های ذوزنقه‌ای که دارد، مانع از نفوذ آب می‌شود. بهترین فوم، فوم پلی اورتان می‌باشد، چرا که دارای استحکام بالاتری بوده و عایق بهتری نیز می‌باشد.
  • ساندویچ پانل دیواری: نوع دیگر ساندویچ پانل، ساندویچ پانل دیواری است؛ این نوع پانل دارای ساختاری شیاردار می‌باشد. در صورتی که قصد فهمیدن قیمت ساندویچ پانل ارزان را دارید، بهتر است که ویژگی‌های یک ساندویچ پانل سقفی باکیفیت را بشناسید که محصولی ارزان ولی بی‌کیفیت را خریداری نکنید.

 

قیمت ساندویچ پانل ارزان

 

قیمت ساندویچ پانل ارزان

 

جهت تعیین قیمت ساندویچ پانل باید عوامل مختلفی را مورد بررسی قرار داد؛ از جمله موارد تعیین کننده قیمت ساندویچ پانل ارزان می‌توان به جنس هسته عایق، پوشش سطحی ساندویچ پانل، مساحت و متراژ پانل، جنس ورق، مکان، طرح پانل و … اشاره کرد. با توجه به این عوامل جهت خرید ساندویچ پانل، باید این عوامل را بررسی کنید و متناسب با مکان و نوع سازه خود، بهترین ساندویچ پانل را انتخاب نمایید. شما می‌توانید جهت دریافت لیست قیمت ساندویچ پانل ارزان با شماره زیر، تماس حاصل نمایید.

 

عوامل موثر بر قیمت ساندویچ پانل

ساندویچ پانل به عنوان یکی از پرمصرف ترین مصالح ساختمانی در ساخت و سازهای مختلف برای عایق کاری و ساخت دیوارها، سقف ها و بدنه ساختمان استفاده می شود. قیمت ساندویچ پانل متاثر از عوامل متعددی است که در این مقاله به بررسی و توضیح آنها می پردازیم.

  • ضخامت و نوع مواد مصرفی: ضخامت لایه های مختلف ساندویچ پانل اعم از روکش فلزی، عایق حرارتی و هسته میانی یکی از عوامل اساسی در تعیین قیمت این محصول می باشد. نوع و کیفیت این مواد نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد.
  • کیفیت و استانداردهای تولید: ساندویچ پانل های تولید شده با رعایت استانداردها و دقت در فرآیند تولید معمولا قیمت بالاتری دارند. استفاده از فناوری های پیشرفته و رعایت استانداردهای ایمنی و کیفیت در تولید میتواند هزینه تولید را افزایش دهد.
  • اندازه و ابعاد: اندازه و ابعاد ساندویچ پانل را نیز می توان از عوامل موثر در تعیین قیمت آن دانست. سفارشات در اندازه ها و شکل های خاص معمولاً باعث افزایش هزینه تولید و در نتیجه افزایش قیمت محصول می شود.
  • پوشش سطح و روکش: نوع و تعداد لایه های پوشش ساندویچ پانل نیز در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. برخی از پنل ها دارای روکش های خاصی هستند که علاوه بر زیبایی می توانند مقاومت و عمر مفید محصول را افزایش دهند.
  • نوع ویژگی های فنی: ویژگی های فنی مانند مقاومت حرارتی، عایق صدا و مقاومت در برابر آب مستلزم استفاده از مواد خاصی است که ممکن است بر قیمت نهایی تاثیر بگذارد.
  • شرایط بازار: شرایط بازار مانند عرضه و تقاضا، نرخ ارز و قیمت مواد اولیه نیز بر قیمت ساندویچ پانل تاثیر می گذارد. تغییر در این شرایط ممکن است باعث نوساناتی در قیمت نهایی شود.
مطالب پیشنهادی  انواع ساندویچ پانل

در نتیجه بررسی دقیق تاثیر هر یک از این عوامل بر قیمت ساندویچ پانل و مقایسه های لازم می تواند منجر به انتخابی بهینه و مطلوب در خرید این محصول شود.

 

مجموعه تک پانل

این مجموعه بزرگترین نمایندگی ساندویچ پانل در تهران می‌باشد. تمامی محصولاتی که در این مجموعه به فروش می‌رسد، از باکیفیت‌ترین مواد اولیه ساخته شده‌اند. محصولات این مجموعه علاوه بر کیفیت بالا، از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. در در صورت تمایل به برقراری ارتباط با مجموعه تک پانل، با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

09120468864

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

به این مطلب امتیاز دهید

جدیدترین مقالات

جستجو در مقالات